Wednesday, April 23, 2014

NourAinSkincare memang best sangat!

Assalamualaikum...
Sekarang ni produk yg makin dikenali ramai iaitu Nour Ain Skincare telah mendapat tempat dihati ramai penduduk Malaysia, ramai pengguna yang berpuas hati dengan produk tempatan ni...

Kepada sesiapa yang ingin mencuba produk Nour Ain Skincare, mesti rasa sangat2 berpuas hati selepas sebulan menggunakannya. InsyaAllah, dalam ramai-ramai pengguna skincare Nour Ain ni, jarang sekali mendapat komen yang negatif, dan Admin tengok rata-rata pengguna Nour Ain Skincare mendapat kesan setelah 5 hari penggunaan dan kebanyakannya kulit bertambah cerah!!!

Terus terang saya katakan yang saya telah menggunakan berbagai – bagai jenis produk tempatan dan antarabangsa, mahal dan murah tetapi rata-rata kurang berkesan. Kalau ada yang berkesan pon Saya dapat tau produk tersebut ada bahan terlarang iaitu kandungan merkuri yang tinggi. Kawan-kawan tahu kan apa effect jika kita pakai produk yang tinggi kandungan merkuri? Banyak kesan yang tidak baik antaranya kanser kulit. Nauzubillah..

Ok, sambung cerita pasal saya ye.. selepas menggunakan berbagai-bagai produk tersebut, kulit muka saya makin lama makin teruk sehinggakan kalau nak ambik gambar saya terpaksa edit sebaik baik mungkin. Saya jadi sangat stress sehingga di tegur oleh suami saya.. saya mula lah tercari cari produk yang bagus. Sehingga satu hari kawan saya di FB ada upload satu gambar dia. Saya tengok memang dia sangat cantik dan gebu. Pada fikiran saya mungkin dia pakai produk yang mahal disebabkan suami dia banyak duit..

Jadi saya memberanikan pm dia untuk tanya apakah produk yang dia pakai? So dia dengan excited nya menceritakan kepada saya mengenai produk ini .. akhirnya saya mengenepikan soal membazir, saya tepikan perasaan putus asa, saya tepikan perasaan malas jaga muka, saya tepikan perasaan suami boleh terima saya walaupun wajah penuh jerawat..saya tepikan semuanya saya beli saja dengan lelap mata produk Nour Ain Skincare.

Saya sangat bersyukur kerana berjumpa kawan saya nih. Produk ni memang sangat puas hati untuk saya sebab selepas 3 hari guna saya dah perasan jerawat saya makin kecut dan kulit muka kurang dah merah merah. Lagi satu yang saya paling suka kulit muka saya tidak kusam. Kalau bangun tido tu saya rasa kulit saya mcm fresh..tone warna sama.. saya memang suka sangat!!

Jom lah kawan kawan semua cuba produk nih sebab saya rasa semua perempuan boleh cantik dengan melaburkan sikit duit dan menggunakan produk yang betul. Saya sudah cuba dan saya memang sangat berpuas hati sehingga saya melabur sedikit duit untuk menjadi pengedar. Untuk pengetahuan semua, saya nih jenis sayang duit dan tak berani untuk berniaga kerana saya takut rugi tapi dengan produk ini selepas tengok hasil dia saya jadi sangat berani di tambah pula dengan pujian dari suami saya yang menjadi penambah semangat saya untuk berniaga walaupun secara suka suka sahaja.. Dengan melihat hasil yang baik dan melihat kawan kawan saya cantik adalah satu kepuasan untuk diri saya sebenarnya. So boleh lah siapa yang berminat nak cuba untuk contact saya..



6 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. still ade merkuri kan ? sbb ramai yg bilastop pakai muka jd terok . tkkan nk slhkan pengguna tk reti jge muka? msti ade effect dr nourain jgk kan?

    ReplyDelete